Om Klosterdata

Klosterdata är ett fristående utbildnings- och konsultföretag inom databranschen sedan 1992.

Klosterdata erbjuder tjänster inom följande områden: Klosterdata erbjuder följande tjänster:
Klosterdata vill stå för:
  • Kvalitet
  • Erfarenhet
  • Omtanke
  • Någon att lita på
  • Flexibilitet
  • Kontinuitet
Hans Hansson
Länk till lite historik om Klosterdata.

Allmänt om Linköping
Linköping är en stad som utvecklats mycket under många år. Från början var Linköping en utbildnings- och militärstad. Numer är Linköping en utbildnings- och teknikstad, där SAABs flygindustri, Ericsson och en rad andra företag som också ligger i teknikens framkant driver utvecklingen framåt. Teknikbyn Mjärdevi som skapats med nära koppling till Universitetet och Tekniska Högskolan är en av de mest lyckosamma teknikbyarna. För mer information om Linköping och allt som har med Linköping att göra, se länken Linköping.